Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jooosååååatt......

Publicerad 2015-03-09 10:30:44 i Allmänt,

...vet inte om jag ska skratta eller gråta i dagsläget, vår bil är ett minne blott efter att en person tog vår bil i torsdags natt och körde av vägen med den...eftersom nycklarna togs här hemma får vi inte ut en krona på försäkringen vilket e surt som f***************n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...bara plåtskadorna skulle gå på mellan 35-40 000 och vem sjutton har dessa pengar i madrassen att plocka fram?????...näpp, bilen sålde John för att få ut lite pengar iaf som reservdelsbil, men dessa pengar räcker ju inte långt för att köpa en ny...får väl 2 däck på sin höjd men de e ju en början iaf! =/
Har haft skitnätter och medicinerna har inte funkat så med massa grubblerier på de så känner jag mig som en påse skit för tillfället...ska till min läkare idag så jag hoppas jag kan få lite hjälp på traven med fungerande mediciner...Vi har fortfarande Ozzy här så de blir en del promenader...i morse fick jag ihop lite drygt 6 km med hundarna...de vackra vädret, hundarna och en kamra kan ju skingra tankarna och värken för stunden, här kommer ett gäng från morgondagens promenad ut till Sågarholmen
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-09 13:09:42

Har ni haft inbrott hemma?

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-09 13:10:26

Ser att det blev anonymt... //Kicki

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-03-10 05:20:53

Nä, fy fan vilket skit!! :'(

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-03-10 05:21:40

Finns det inte någon chans att få hjälp av försäkringsbolaget om nycklarna stals från lägenheten?

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-03-10 08:20:44

Men om det skett i samband med ett inbrott/intrång tycker man att försäkringen borde täckt det! :/

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2015-03-15 09:14:18

Men fy det låter inte roligt alls :( vilket skit! Hoppas det kan lösa sig på något sätt för er.

För övrigt så skulle det vara jätteroligt att ses någon gång, var hur länge sen som helst ju!

Ta hand om er, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela