Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar dag...

Publicerad 2015-02-22 15:19:48 i Allmänt,

...med spår och bus... är sååå sjukt nöjd med Annie och Hiltons spår med tanke på hur gott de är med all hjort och rådjursskit som vi springer på i skogen, hade valt detta gärde enbart för att de går så mycket av dessa djur här och för att jobba på att spåra ist för att käka skit.... men jag behövde inte alls jobba på den biten, de var så taggade båda två och tuffade på bra i spåret... Helena var oxxå med och spårade med sin fralletös Ester, hon gick oxxå jättebra i sitt spår....sen fick Hilton och Ester busa av sig efteråt hos Helena en stund... Annie ska ta de lugnt så hon fick ligga i lugn och ro, även om hon visade sitt missnöje... Har haft en helvetisk huvudvärk i flera dar och igår kändes de bättre men nu e de tebax igen, fick ingen tid förrän nästa måndag så hoppas de ger sig till dess...
Foton från dagens aktiviteter....
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2015-02-22 16:35:37

Vilka härliga bilder :)
Vad roligt de har haft det..
Hoppas din huvudvärk ger med sig snart.

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-02-22 19:36:22

Ah, så solen skiner ibland även hos er! :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2015-02-24 15:13:24

Härligt att dom jobbade på så fint trots lockande dofter!! Kul med spår, det var länge sen jag tog mig i kragen och spårade...

Hoppas din huvudvärk blir bättre, jobbigt värre att ha ont i skallen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela