Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu är de vinter....

Publicerad 2015-02-03 14:58:43 i Allmänt,

...snön har fallit i flera dagar och jag bara njuter av den, några minus oxxå så förhoppningsvis ligger de kvar ett tag.... idag gick jag och hundarna ut i skogen, tungt att pulsa runt men nu sover de så gott efter 1,5 timme ute, har varit ledig sen i lördags och går på och jobbar imorn, blev väl inte som jag tänkt mig när Johns dotter kom...hunden är kvar hos oss pga att den inte får bo där hon bor nu...funkar väl sådär då min hane och den hanen inte funkar ihop, men hon tänkte avliva honom idag annars hade hon blivit bvostadslös om hon tog hem honom, men jag kan inte se att en fullt frisk hund ska tas bort, han e inte tre år ännu och en väldigt trevlig kille, han e blandning mellan Pitbull och Amstaff, en energisk kille som är med på allt...så vet DU någon som kan ge den här killen ett varaktigt hem så tveka inte att höra av er.....kommer vara skitnoga med vart han kommer för de ska inte vara någon "penisförlängare" till någon...
Fina killen <3
Foton från dagens skogspromis <3
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2015-02-03 16:30:02

Det gjorde du rätt i! Att ta hand om honom tills ni hittar rätt hem. Vet tyvärr ingen, men ska hålla utkik.
Fin vovve:)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-02-06 17:27:44

Åh, jag vill också ha riktigt vinter!!!

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-02-06 17:28:27

Åh, jag vill också ha riktigt vinter!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela