Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Huuurraaaa.....

Publicerad 2015-02-16 14:23:00 i Allmänt,

...idag fyller Annie 9 år....usch tiden går i rasande tempo och jag vill bara stanna tiden.... hoppas vi får många år till tillsammans <3
Det här skrev jag till Annie för 7 år sedan då hon varit hos mig ett tag :

Min vän...

Du tittar på mig med dina nötbruna ögon som säger jag vet matte att du har ont!!

Du "buffar" med din fuktiga nos i min hand som säger, vi går ut nu...

Du vet så väl min lilla vän hur mycket du har hjälpt mig och gör det fortfarande bara med din närvaro, vi kommer ut i skogen där vi tillbringar många timmar tillsammans!

Vi tränar ihop och jag känner mig tillfreds, värken blir inte lika påtaglig ...allt som jag gör tillsammans med dig gör jag för ditt bästa...som oxxå blir till mitt bästa

Annie min fyrbenta lilla vän, det är ett privilegium för mig att få dela livet med dig...trots att du "bara" är en hund i mångas ögon......jag ser många ljusa stunder trots värken...och det betyder ALLT!!

Från vår morgonpromis som blev dryga 7 km
Haha...när min mob ringde så hämtade jag den och då passade fröken på att ta Hiltons gottisar på tallriken oxxå =P
 
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2015-02-16 16:32:24

Massor av blöta " GRATTIS" nospussar från oss<3

Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela