Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Påsken e över...

Publicerad 2015-04-05 19:18:00 i Allmänt,

...för min del, imorn blir de jobb som gäller...vi har inte gjort nått speciellt under påsken...åt lite påskmat i fredagskväll... Helena och jag var ute och spårade med våra bullisar...e såå sjukt nöjd med Hiltons spår...han har aldrig spårat så bra som i lördags...trots att Ester e på väg in i ett löp så spårade han som en gud.
Annie blev opererad i tisdags så hon fick gå en promis med John ist, tycker hon luktat illa i munnen och även legat och flåsat utan anledning...trodde de var magen som spökat på henne eftersom hon gått på både Rimadyl och Tradolan för inte så längesedan MEN de visade sig att hon hade en kindtand som gått av på mitten, troligtvis när hon tuggat på märgben och i den låg de gräs och annat skit som hon plockar i sig på våra skogspromisar...de var så illa så de hade börjat ruttna i tandköttet och de fick borra fram de friska vävnaderna... Heeelt galet att hon inte visat mer än att hon bara flåsade lite mellan varven, glad och pigg som en nötkärna hela tiden, pluttan så dåligt samvete jag fick att jag inte åkte in tidigare...Men men...har varit ute med Hilton alias Bölden i skogen och tränat inkallningar....jag var nog jäkligt tråkig eftersom han helt sonika hoppade upp på en stubbe och där försvann både hörsel och syn...inte en reaktion fick jag av honom när jag försökte få honom att gå med mig...haha vilken clown han e!...hoppas er påskhelg varit bra! kramelikraaaam'
 
Kolla in minen på gossen, jag stog nog inte så högt i kurs för honom idag....de blommar massor här hemma i alla olika färger och former dä gillas!
Hilton vek inte en tum från Annie när vi kom hem från operationen...han låg där hon låg....gullungarna <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-04-07 09:10:59

Ja, ibland slutar dem plötsligt lyssna på en! :P

Postat av: susanne

Publicerad 2015-04-09 16:37:33

Vad underbara de är som tar hand om varandra.
Hoppas Annie återhämtar sig fort så ni kan gå långa promenader igen:) Kram

Postat av: susanne

Publicerad 2015-04-12 17:28:39

Kikar in och hoppas allt är bra :)
Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela