Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Livet e otroligt....

Publicerad 2014-09-25 10:59:00 i Allmänt,

...orättvist ibland och nu syftar jag inte på mig själv...jag har lagt till Linda i min bloggrad ner till höger... Linda är en tjej som är från samma samhälle som jag, hon är en del år yngre än mig MEN jag har följt henne på fb några år... läs hennes blogg och hennes kamp mot cancern för andra gången... hennes styrka, glädje och glimten i ögat får mig att häpnas....min värk gnäller jag ofta över och känner mig otroooligt misspeppad mellan varven...när jag läser Lindas blogg skäms jag över hur jag "gnölar" mellan varven, jag har inte för en sekund lika mycket att må dåligt över...så Linda ger mig en "spark i baken" i sina inlägg att kämpa på se de mesta med glimten i ögat...följ hennes resa mot ett friskt liv, ett liv med sina döttrar...ge henne en energipåfyllande kommentar, de behöver vi alla men allra helst när man kämpar med skitsjukdomen....fuck cancer!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Kom ihåg....lev här och nu...morgondagen vet vi inget om....

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2014-09-28 10:50:29

ja visst e de mysigt me alla ljus, men tycker att de e snorkallt :) så ja får väl införskaffa mig raggsockar haha

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-09-28 11:30:10

Jag ska absolut kika in där!

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2014-09-28 11:49:10

Jo men de stämmer de e till hästeriet hon ska :)

Postat av: fanci

Publicerad 2014-10-12 11:49:33

jag har så svårt och läsa såna bloggar,det gör så ont .men dom är så duktiga som kämpar,och får ju oftast livet i behåll,vi får vara glada att sjukvården gått framåt,jag håller tummarna för henne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela