Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hip hip huuurraaaaaa....

Publicerad 2014-09-29 11:42:00 i Allmänt,

...idag e de vår lilla gris födelsedag...hela tre år har han hunnit bli =)... tänk va fort tiden går, vi har iof inte haft honom från valp men han kom för knappt 1,5 år sedan men de känns som vi haft honom längre än så... älskar denna lilla gris och han e en glädjespridare utan dess like...man blir aför de mesta på så gott humör när man ser honom och alla tokerier han håller på med...
 
På fredag är de dax, då ska jag äntligen få rå om lillprinsen och mysa....var ju ett tag sen vi sågs och NU ska de äntligen bli av...ha en skön måndag! kramelikraaaam <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-09-30 16:08:05

Grattis i efterskott till den lilla grisen!!

SV: Tack, men tycker du inte att jag redan får tillräckligt med utskällningar här och där :P

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-10-08 21:09:01

Sv: Ja, det är lite avsides! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2014-10-12 11:46:55

men vilken fest! ja dom är roliga frallorna det som med mopsen här,det händer saker oavbrutet :)) ha det fint

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-10-13 10:36:25

Sv. Ja, jag hoppas att man är lyhörd nog för att hitta rätt tillfälle! :/

Postat av: Morgan

Publicerad 2014-10-13 20:27:31

Hej! Har du kollat in min tävling?! :D
/Morgan - Bög och Spermadonator.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela