Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

ser fram emot...

Publicerad 2014-11-13 08:32:59 i Allmänt,

...helgen, ska ju spendera den med Linus, Lina, Andreas och lillprinsen....kommer nog bli en hel del bus med prinsen...han ser fram emot att få åka med "offa" och titta på flygplan och helikoptrar ute vid Malmen....de ska dit när vi ska till mediumet på lördag...ser verkligen fram emot den sittningen och vad som komma skall...
Hoppas ni får en bra helg, ska dessutom på söndag kväll kika på 4 små nakenfisar....gudomligt söta...en ras jag aldrig vrit kontakt med innan jag träffade Tina som vi deläger Hilton med.. American hairless terrier heter rasen..är ni nyfikna kan ni gå in på www.vikingbull.dinstudio.se där har Tina en blogg som hon lägger upp dessa raringar på...
goaste lilla prinsen....sååå tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra...händer så mycket med honom som man aldrig får vara med om =(
 

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2014-11-13 21:17:48

ja han e riktigt duktig, har hjälpt mig me massor av saker även om han e liten :)

Postat av: susanne

Publicerad 2014-11-14 11:35:24

Den sidan måste jag kika in på..:) Nyfiken på nakisar.:) Min ena hund är blandras av Phalene/puff. Pappan nakenhund. Ha en trevlig helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela