Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

....Pigg och alert...

Publicerad 2014-03-22 11:29:42 i Allmänt,

...e väl knappast något jag kan påstå att jag är...MEN mår sååå otroligt bra i knoppen efter en vecka på Blomsterlandet...började ju där i måndags och ska vara på uteväxter....märker nu hur mycket jag saknat att få jobba med detta...nu börjar ju alla växter komma ut i de fria och man märker att folket e sugna att få sätta fingrarna i jorden och börja skapa...åhhh njuter för fulla muggar även om medicinerna e maxade plus att jag fått börja med mer medikament för att orka med att jobba och att smärtan blivit mycket värre....sovit som en kratta i natt så jag e så jäkla trött...hoppas de nya medicinerna hinner börja verka innan måndag.... Jag kommer bara att vara på Blomsterlandet till den 26 maj då min utv.anst går ut....kan bara hoppas att de ser vad jag går för och vill behålla mig säsongen ut, men när de börjar komma till att pratas om någon form av anställning så brukar de ju låta: att man gjort ett bra jobb och att de inte finns möjligheter att anställa...inte ens på lönebidrag...så de e bara att njuta och göra de bästa av situationen Annie e nästan helt återställd, har börjat fasa över båda på VoH....får se om de funkar, Hilton har spytt de här dagarna som jag gett de VoH och hoppas de ger med sig...Njut av de fina vädret och ta hand om er!!!
Sååå underbart väder ute, vi har hittat en hel del vårtecken, tussilago, blåsippor, citronfjärilen såg jag för några v sedan....

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2014-03-23 10:42:07

Hej!
vad skönt att Annie är så gott som bra! och det bara så att frallan är så himla söt!
hoppas din kropp får hjälp av medecinerna!
ser att ni har många vår tecken,härligt!
ni får ha en fin vecka .från oss som fått ny snö idag :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-03-27 17:15:22

Du får komma hit och hjälpa mig med planteringarna i landet! :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-03-27 17:15:51

Sv: Ha en trevlig helg ni också! :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-03-28 07:48:38

Sv: Det ska bli kul att lära sig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela