Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår kväll...

Publicerad 2014-03-09 14:29:33 i Allmänt,

...var Annies första feberfria dag och även i morse var hon feberfri!!!....hoppas verkligen de får hålla i sig nu, imorn blir de stygnborttagning och förhoppningsvis anser de inte att hon behöver tömmas utan att kroppen ska sköta de själv.... John och jag tog en tur med hundarna och Annie e väl inte överförtjust att bara behöva gå i koppel men de får hon göra tills vi får klartecken från veterinären...hon har bara fått gå 2st 20 min promisar och sedan bara ut och göra ifrån sig pga att de fyller på med vätska i buken om hon går för långa promisar.... inte lätt att hålla henne i schack, hon e sååå otroligt pigg och bjuder upp till bus med Hilton hela tiden om hon får chansen... underbart att se henne så leklysten men de får gå liite lugnt tillväga nu innan vi vet vad som gäller...tog iaf en runda vid sjön och vilade vid badplatsen innan vi gick hem....

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-03-09 19:26:52

Jag vi får verkligen hoppas att febern håller sig borta nu!!

Postat av: fanci

Publicerad 2014-03-10 17:13:01

så skönt,och nu får den vara veck för evigt!
fina bilder på hundarna,frallan är rolig:) och snygg och se på.
fina bilder,och hoppas du får en bra vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela