Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Äntligen....

Publicerad 2014-03-28 19:16:05 i Allmänt,

..imorn ska vi träffa mina barn och barnbarnet Neo och hans pappa...min mamma och mina systrar med barn... inte ofta vi får ihop det med allesammans men nu blir de av...längtar sååå att få träffa lillprinsen som redan e 1,5 år...tiden går alldeles fööör fort och när vi inte ses så ofta så hinner de hända så mycket i hans utveckling...saknar så klart mina barn lika mycket men de utvecklas inte i samma takt som Neo gör! =P Skämt åt sido....ser verkligen fram emot de.... Hilton är hos sin andra matte och ska springa runt i ringen imorn, hoppas de går bra men de gör de nog, tror han kommer få jättefin kritik! Dagarna går i rasande fart här...trivs jättebra på Blomsterlandet och njuter verkligen att få jobba med växter även om värker röjer som f***n rent ut skrivet så är de värt de, sover några timmar efter jobbet så jag e något sånär trevlig när gubben kommer från jobbet! ;-) Hoppas ni får en trevlig helg för de ska jag ha!!! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela