Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jobbiga dagar...

Publicerad 2014-01-13 09:25:09 i Allmänt,

..har de varit, värken har varit allt annat än snäll mot min kropp....muskelfästesinflammationen gör ju inte värken bättre...vila e ju inget att tänka på heller...hundarna behöver sitt och jag började ju på ett hunddagis i tisdags förra veckan...så bit ihop och jobba på e väl vad som gäller.... äntligen har snön och lite kyla kommit... så förbenat trist med skitvädret som varit under en längre tid...igår åkte vi till Madde och hämtade några backar som hon ville bli av med inför flytten, kanoners att ha i klädkammaren och samla ihop allt bröte man samlat på sig! ;-) Sen åkte vi ut till Tinnerö med vovsen....sååå härligt med snööö...men de som göms i snö e kanske inte lika trevligt!!....trampade ner mig i en riktigt blött och lerigt ställe...så sankt så till och med Hilton sjönk på vissa ställen...idag är de minus 13 grader....sååå gött...hundarna ska vara med mig på hunddagiset idag...får se hur de går men de e nog inga problem!...och som vanligt så blir de ett gäng foton från gårdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela