Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sååå sjukt nervöööös.....

Publicerad 2014-02-20 18:51:36 i Allmänt,

...imorgon ska jag lämna Annie på djursjukhuset i Norsholm för kastrering...usch mår verkligen inget vidare...har nog inte varit så nervös sen jag fick veta att Lina var på väg in till BB....även om de e två skilda saker så nervöst e de iaf!.... tänkte först ta sem för att vara kvar där MEN sen insåg jag att de skulle ju bli ännu jobbigare så jag tar med mig Hilton till hunddagiset jag e på så får vi gå där och nojja! =P

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2014-02-22 19:27:57

Norsholm är helt underbara så kan tänka mig att du oroade dig i onödan. Ha en trevlig helg :)

Postat av: Lina

Publicerad 2014-03-05 04:40:56

skillnaden va nog att Neo hann komma fortare än vad Annies op tog;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela