Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Här händer inte så mycket....

Publicerad 2014-12-16 12:29:42 i Allmänt,

...har blivit tillfrågad om jag vill jobba på dagis 50% vilket kändes helt ok pga att jag skuklle sluta som personlig assistent då min brukare skulle byta företag men i lördags blev jag tillfrågad om jag ille fortsätta där...och självklart vill jag de...nu väntar jag på svar från de nya stället om de jag har önskemål om går igenom...får tyvärr gå ner en del i lön isf vilket inte känns så upplyftande, men får jag igenom mina önskemål så tar jag de direkt...annars så tar jag ju dagisjobbet såklart!
Hilton var på utställning i Stockholm i söndags...han fick jättefin kritik men domarn hade kommenterat hans tänder som sitter lite huller om buller i nederkäken men alla tänderna finns där...trist att de ska vara så nitiska på de, många frallor ser ut som honom i munnen och det är ju inget som är genetiskt, vore ju en sak om han inte hade alla tänderna...nåja han e iaf min lilla gris som förgyller min vardag med eller utan rak tandrad! ;-)
Hiltons bebisar växer så de knakar och jag e sååå glad över dessa fina smågrisar...ska snart få åka och gosa med de, de blev två v i lördags så tiden springer iväg <3
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2014-12-17 12:05:23

Så söta de är..:)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2014-12-17 19:36:57

Håller tummarna för att du får igenom det du vill med jobbet.

Söta dom är som små grynen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela