Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lördag...

Publicerad 2014-08-23 12:07:02 i Allmänt,

..och jobbar helg...gubben drog till Isle of Man i tisdags med en kompis...de tog hojarna och åkte med färjan över från Danmark...liiite nervpirr då de varnade för blåsten och de skulleåka över natten men de gick bra....sen så drog gubben i sin kompis hoj på motorvägen så de gick vägsyn....John hamnade på akuten med axeln men som tur var blev de inga frakturer däremot en väldigt blåslagen axel och skador på hojarna...tur de gick så långsamt då de var på motorvägen de hände... Luzza är hos Anna igen om blir kvar till den 31 aug, sen är hon här fem dagar sen flyttar hon permanent till de. Vi har sagt upp torpet, går tyvärr inte att vara kvar där pga damen som hyresvärd....de går in och gräver upp på tomten och tar bort stora stenar, vilket vi inte ville men de förstår inte sen anklagar hon mig för att inte glippa gräset vilket jag gör varje gång...en konfliktsökare...inget jag behöver ha i mitt liv, räcker med e som redan är!!

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-08-24 08:42:31

De verkar faktiskt riktigt dryga!! :/

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-24 20:53:54

Sv: Vad fan är det för fel på folk??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela