Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Värkmästarn jobbar....

Publicerad 2013-10-19 10:00:22 i Allmänt,

...för högtryck just nu, har varit hemma från jobbet några dagar pga den, svårt att ha på sig kläder som känns bekväma då de värker som satan i nacken, axeln, skulderbladet och armen....blir så trött och vill bara sova när de är så här =(....orken finns verkligen inte och jag blir otroligt osocial och tjurig...orkar inte med mig själv och än mindre andra som ibland får smaka på min bitska tunga vilket inte e OK!!! Hade iaf ett ull party men div fina och framförallt varma kläder och grejer även till de fyrbenta vännerna i torsdags....blir bara så förbenat besviken när folk anm sig till att komma och så råkar man glömma bort eller andra tråkiga ursäkter...Angelica som har dessa ullkläder odyl åkte från Sthm och hit och ville ha MINST 10 st som kunde komma, jag fick ihop 17 st och var jättenöjd men besviken då endast 9 dök upp... Hundarna har inte fått några rediga långpromisar under några dagar men jag har aktiverat deras huvuden och så har de fått skenat omkring i vår björkskog och även vid Sätravallen och Fornhem....så de har väl inte gått någon nöd på de, bara mitt dåliga samvete som tycker det...Går ju iof inte att gå i skogen som jag brukar då älgjakten e igång... Lite foton från våra dagar kommer här...

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-10-19 10:35:07

ja jag tycker att det e riktigt illa, och de e samma som sagt när man söker jobb, nje tråkigt, får väl köpa en lägenhet istället

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2013-10-19 11:21:00

Vilket härligt klätterträd, och en aktiv klätterkrabat! Rasen överraskar, är mer rörlig än man kan tro vid första anblicken. Du har två charmtroll!

Svar: TACK snälla för raderna, ja de ser ju inte ut att va de mest smidiga hundar frallorna men han e en väldigt aktiv kille med härlig attityd...orkar hänga med på allt och har bra andning
Kicki

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-10-19 14:28:53

Hoppas att värken ger med sig och att ni får en underbar helg!

Postat av: Ann-Margret, Vinja o Bozza

Publicerad 2013-10-20 01:04:32

Vad trist att du inte mår bra :-( Får hoppas det går över snabbt.
Härliga bilder på lill killen, verkar va fullt ös på honom :-)

Nej inte ska det bli nån ny blogg. Men min kompis håller på med en ny hemsida. Tyvärr har hon inte mått så bra så hon har inte orkat göra den klar än.

Ha det så bra och sköt om dig ♥
Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-10-20 10:36:54

Tråkigt att värken är envis just nu, måste vara jobbigt för dig :( Fina bilder på vovvarna som lever livet lika glatt varje dag... Hoppas att du snart mår bättre ett tag igen! kram

Postat av: fanci

Publicerad 2013-10-26 11:37:01

fina bilder inget ovanligt här:)
hundarna mår oftast prima ,dom behöver den biten som kallas ta det lungt oxå och kunna göra det.men vi har dåligt samvete för dom.
dom går föra vårt eget värk arbete,bra och inte bra.
har du ingen sjukgymnast ,läkare eller nått,som kan börja nån form av koll på dig?
det här är ju ohållbart?! ,stoor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela