Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känns som jag börjar...

Publicerad 2013-10-28 11:29:17 i Allmänt,

...tappa fotfästet lite grann, värken e allt annat än trevlig just nu och besöket för utredning triggade igång ett och annat...går med ena armen upptejpad för att musklerna inte ska behöva jobba så mycket...när värken kör igång så drar jag per automatik upp axeln och de blir då en påfrestning som blir till muskelfästesinflammation...mådde lite bättre i lördags och spårade med hundarna då...eller jag spårade med Hilton och Sara spårade med Annie.... Hilton e riktigt duktig men märker att godiset mer blir ett hinder då han luktar runt efter med där jag lagt de så de blir till att klicka in honom på apporterna istället.... Annie hade en annan teori om vad spåret innebar, hon spårade upp all skit hon kunde hitta och han dessutom att rulla sig i eländet...så vi bröt spåret då...fanns inget intresse från hennes sida så de kändes bara tokigt att fortsätta... går nu och väntar på att läkaren ska höra av sig om vilken medicin jag ska kunna ta för värken, e en djungel av mediciner i mitt medicinskåp och jag vågar inte blanda dessa hur som helst... Ha en bra dag och fortsättning på veckan!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-10-28 21:05:25

Usch vad trist att du går och har så ont :( Har du inga tabletter som hjälper?
Roligt att dom är så duktiga i spåret, synd bara att Annie måste äta/rulla sig i all skit.

Ha det så bra och sköt om dig :)
Kram

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-10-29 08:44:07

haha va glad för de, jag har aldrig tidigare varit med om att de har blåst så mycket här som det gjorde igår

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-10-29 11:22:02

Fy vad jobbigt med all värk :( Hoppas du kan få hjälp med medicinering så du kan bli lite smärtlindrad. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela