Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lillfisen var på kortissemester...

Publicerad 2013-11-09 10:58:10 i Allmänt,

...hos matte Tina (Hilton har vi ju på halvfoder)...men så tomt de blev, inget frallerace här hemma när man klev in innanför dörren....samtidigt så var de skönt att få lägga all focus på Annie...vi hade mysiga långpromisar och massa gos i soffan....hon tar ju inte för sig på samma sätt som Hilton gör så jag får verkligen se till tt de bara e hon och jag mellan varven....nu är hon pigg och glad igen efter sin öroninflammation och svampen i öronen....Igår begravdes en gammal vän...de känns så jäkla tufft, endast 52 år gammal så dör han mitt i livet, han har en fin familj och ett barnbarn...skickade en sista hälsning och satt in pengar på cancerfonden i hans namn....lite foton kommer iaf idag....

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-11-10 00:42:22

Kan tänka mig det blev tomt utan er lilla racer råtta ;) Skönt att han är hemma igen då :)
Kan tänka mig att annie tyckte det var skönt med lite egenmattetid :) Vad skönt att höra att hon mår bra nu också :)

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-11-10 04:24:06

Ja, det är klart det blir tomt när plutten reser bort!! :)

Sv: Ja, jag har faktiskt tänkt att cykla förbi er också! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-11-12 10:56:45

oj,då men vad säger Annie nu?
kanske skönt med egen tid med matte som han säkert själ en del tid av:)

vet du det finns liv bort om bergen/kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela