Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar morgon...

Publicerad 2013-03-31 11:42:16 i Allmänt,

...ställde kl på 07 och stack ut i skogen med tjejjerna, Anton följde med och fotade lite...gårdagen gick i promenadernas tecken...ville se lite hur tjejjerna var tillsammans...även om de träffats så ska hon ju vara här ett tag lilla Luzza...eller fröken kvicksilver =). Både John och jag har reagerat på att hon låter som Nova mellan varven och lika gosig som hon var mot oss e hon oxxå, likadant när hon gäspar så har hon tungan hoprullad och sen rullar tungan ut =) .... får en del flash backs faktiskt., mEN vi drog till skogen och tjejjerna fick springa av sig...eller mest Luzza Annie går ju i sin egna lilla värld som vanligt men hon har mer spratt för sig när Luzza varit med....sen gick jag hem och käkade frulle innan Anton och jag åkte till skolan och jag körde igenom tjejjerna i lydnad....sååå kul att se Annie så glad och på att få träna....Luzza var som skrivet innan ett riktigt kvicksilver och mina fingrar fick sig några duster...haha...ingen Annie som plockar fint ur händerna...men hon e absolut en rolig tjejja att träna med...får se hur Annie är imorn ska ju inte köra på allt för hårt i början med träningen...men känns hon pigg och fräsch så ska jag spåra med tjejjerna imorn... får passa på när John e hemma och kan hänga med!...nu kommer ett helt häng med foton från gårdagens promenad med tjejjerna...Annie har sitt röda halsband om ni inte ser skillnad på de! =)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-03-31 13:39:59

Vad bra att allt fungerar! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-31 18:23:07

Syns verkligen på luzza vilket yrväder hon är haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela