Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Myshelg...

Publicerad 2013-03-01 07:25:18 i Allmänt,

...hade vi förra helgen då vi åkte upp till Lina, Andreas och lillprinsen som dessutom skulle döpas i söndags. De hände massor med prinsen under tiden som man inte ses...e jobbigt att man inte är med mer och ser alla nya små saker som händer kring honom...mycket mys med Neo och skönt att bara vara där....vi blev bjudna på god mat och grillning på lördagkvällen...på söndagsmorgonen åkt vi ner till lokalen och fixade lite inför fikat där efter dopet. Blev rätt mycket folk där...träffade min sida av familjen som man inte träffar allt för ofta heller.... känns tungt att åka därifrån för jag vet ju att de går ett tag innan vi ses igen =( Annies eksem börjar bli bättre som dessutom bestod av E-kolibakterier så hon går på medicin fortfarande...är inte förrän sista v nu som de börjar läka och släppa ifrån sig sårskorpor där de är läkt under.... På måndag ska jag till djursjukhuset igen för att ta nya levervärden, gallsyran och annat smått och gott.... hoppas de blir lika glädjande besked som förra gången... Äntligen har jag fått komma igång och arbetsträna, började i onsdags så nu e man som en urvriden trasa när man kommer hem....med andra ord skööönt trött.... är på Stadsmissionen, kontakt centrum där jag fixar med att paketera bröd och hålla ordning i köket och ute i salen ska de hållas rent....ett härligt och trivsamt gäng jobbar där så de kommer nog bli riktigt bra!

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-03-01 14:51:06

Hej!
så fina bilder på din familj!

och så skönt att du fått börja arbets träna,och att Annie börjar bli bättre.

nu får du njuta av en skön vår och må bättre/trevlig helg/kram!

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-03-03 01:34:10

Vad roligt att få träffa släkten och lille Neo :)

Skönt att Annie börjar bli bättre :) Håller tummarna att hon blir helt frisk nu och att det är slut på allt elände.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela