Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tiden springer iväg....

Publicerad 2013-06-12 07:25:00 i Allmänt,

...lillprinsen e nio månader nu och snart e han en finnig tonåring känns de som...vart tar tiden vägen....e ingen höjdare att bo så långt ifrån...vill ju kunna följa hans framsteg på nära håll...visst får jag veta vad som händer och vad han gör för framsteg men det är ju inte samma sak som att få se det med egna ögon...i midsommar kommer de hit och firar med oss vilket jag ser fram emot otroligt mycket!! <3 Igår besiktade vi Hilton på Norsholms djursjukhus...och han gick igenom, fick även en kommentar på pappret att han var en trevlig hund...bara hålla med!! =) Snart dax att gå ut med hundarna en promis innan jobbet...blir ingen långpromis nu...sover som en kratta och värken triggar i nacken och armen...är ju inte så varmt nu så jag får ta en långis när jag kommer hem...ha en bra dag och ta hand om varandra! <3
Mååånga foton blev de men han e ju sååå fin lillprinsen <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-13 12:09:12

Ja, tänk vad tiden går - och så stor han har blivit!!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-06-13 19:59:22

Himmel vad mycket härliga bilder, vilket leende han har lillkillen :)

Skönt att Hilton klarade besiktningen med så fina ord :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela