Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

De kom sent onsdagskväll...

Publicerad 2013-06-24 09:16:14 i Allmänt,

...och åkte hem igår...blev de bästa dagarna på väldigt länge....så härligt att se hur lillprinsen växer och nya framsteg hela tiden...händer ju så otroligt mycket under första året, nu har han fått två små "bissingar" nere i munnen...ser ju så söt ut med de små som glimmar nertill!. Vi hade otrolig tur med vädret och kunde sitta ute hela midsommarn, var till parken en kortis för att se när de firades med sång och dans runt midsommarstången...idag e min första semesterdag...har en vecka nu och tre senare...sov mig igenom em och sen tog vi en tur för att träffa Biffen och Monica som var i deras sommarstuga, de bor en bra bit ner i landet så vi får passa på och ses när de kommer uppåt...de har övertagit en hund från mina barns klasskompis mamma och pappa lite kul att få träffa honom, har aldrig gjort de men Ellinor frågade om jag visste någon som ville ha honom då de inte funkade hos hennes päron...och så kom han till Johns gamla kompis....Tror Hilton fick sig en redig genomkörare med Miro...så trött och slut han var när vi kom hem...han somnade och sov sig igenom natten oxxå utan problem, Annie var lite mer polis och styrde upp grabbarna när de gick för hett till....sen låg hon jämte och rullade runt i gräset och njöt när grabbarna busade på intill henne...hon kan konsten att koppla av min fina!!. I veckan kommer troligtvis Gittan och Pia hit, ska oxxå försöka få till en träff med Rebecka och några andra som jag inte träffat på ett tag...Hoppas ni haft en fantastisk midsommar med allt vad det innebär...ta hand om er! <3... nu kommer ett heeelt gäng med foton så har ni tiden så kolla igenom de! =)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-24 12:09:04

Ni hade ju verkligen tur med vädret om ni kunde vara ute hela tiden!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-24 20:11:23

Sv: Det låter ju helt ok! Här var det antingen åskvärme eller spöregn! :P Man fick grilla mellan skurarna :S

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-06-25 07:24:27

Ser ut som om ni också har haft det toppen. Kan tänka mig att det känns tomt nu när de åkt hem. Många planera många att hinna träffa. Roligt att ha lite att se fram emot. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-25 18:28:12

Sv: Bagheera äger!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela