Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja vad skriver man??...

Publicerad 2013-07-11 13:02:57 i Allmänt,

...mår som en påse skit i kroppen, fixar inte riktigt med alla tunga lyft och de extra som ska göras på jobbet nu med matlagningen (halvfabrikat) och allt som hör det till...idag fixade jag inte att gå till jobbet när "herr värkmästare" kör för högtryck....e så otroligt osocial...orkar inte prata med folk än mindre att umgås....kan lätt sova ett par tre timmar efter jobbet och ändå knoppa in vid 21 tiden....som tur är så är de bara 2 veckor till innan jag går på tre v semester...får se vad de blir, vill ju ut och tälta men de beror ju på vädret... och hälsa på lite människor runt omkring som jag inte träffar i vanliga fall...ska iaf försöka få med gubben på det! =P.... Det är så otroligt skönt att ha de fyrbenta för då måste jag ut..kan inte ligga och bara vara även om jag ibland skulle önska att jag kunde det....men jag är så otroligt nöjd efter att varit ute med de fyrbenta trots att värken e överjävlig... Idag blev det en tur med hundarna till Fornhem där de fick aktivera sig själva med att leta blodpudding över området vi var på...lite hjärngympa och dragkamp med en bit brandslang och ett byxben....nu sover de gott och jag ska oxxå inta ryggläge...fotade gjorde jag så här kommer ett gäng!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-07-11 18:56:12

Jag lider med dig - hoppas att värken ger med sig!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-07-12 03:36:14

Sv: Jobbet i sig är väldigt givande så jag gillar faktiskt detta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela