Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Att fota...

Publicerad 2013-07-12 10:56:00 i Allmänt,

...har alltid varit något som intresserat mig, men har inte haft möjligheten att göra detta då jag inte haft råd att köpa en kamera jag trivs med....men John har köpt båda kamerorna , anv bara den ena som jag stortrivs med en Canon EOS 550 D.... har aldrig gått fotokurser och jag redigerar aldrig fotona...jag vill visa det JAG ser i linsen inget annat med förstärkta färger o dyl...jag kan inte göra de heller för de är inte intressant för mig... Att fota är oxxå något jag gör när kroppen mår skit, jag lägger focus på något annat som tar min uppmärksamhet och tid...och jag fotar nog mest hundarna för de är alltid med mig men de slinker med foton på andra motiv oxxå såklart.... NU är jag inne i en skitperiod där värkmästarn jobbar för högtryck, e så jäkla less på att inte få må bra i kroppen, jag blir "folkilsken" och orkar inte med folk än mindre mig själv, sååå svårt att säga det när folk bara ser till de yttre...de kan inte förstå att jag har den värken jag har...för jag ser ju så pigg och glad ut...att inte kunna göra saker längre som betytt massor för mig tidigare...ja jag har svårt att acceptera att de är så här för jag vill så mycket mer...det har tagit mig 6 år att ens tänka tanken att jag kommer aldrig kunna jobba heltid igen...och det smärtar....att aldrig kunna jobba inom trädgård som varit mitt stora intresse och gick ju även en utb. -04...att inse att jag inte klarar av att jobba inom detta som jag bara älskar att få göra...men efter att ha jobbat på Plantagen en säsong och påbörjade året därpå på timmar så fick jag inse att jag inte klarar av det tunga jobbet som de innebär =(... Är hemma idag med och har varit i kontakt med VC, ska få prata med min läkare på måndag och se om jag ska ha någon annan medicin då de jag äter inte funkar och inflammationen i arm och nacke vill inte ge med sig med denna medicinen jag har... fick rådet att inte bära/lyfta tungt eller statiska rörelser vilket är de enda jag gör nu på jobbet....ska ringa och prata med de så får vi se om jag kan göra andra uppgifter nästa vecka....tjingeling och ha en underbar helg! <3
Efter regn kommer sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela