Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Är så sjukt trött....

Publicerad 2013-07-18 20:25:00 i Allmänt,

...vi har dåligt med ventilationer på jobbet och stå vid ugnen och spisen flera timmar om dagen och sedan ute i serveringen e sååå varmt....är som en död sill när jag kommer hem....går bara ut med hundarna en kotrunda när de e så fruktansvärt varmt på dan och jag brukar ju gå en långis på morgonen med de så de klarar allt av en kortis mitt på dan....sen sover jag flera timmar tills gubben ringer och de e dax att fixa maten...men jag börjar se en ände på de hela...nästa v jobbar jag sen är de 3 v semester!!!!!....kommer lite foton som vanligt ska strax dyka ner i bingen för att sova för natten...så sov¨gott och godnatt gott folk!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-07-21 09:10:56

Jobbigt när ventilationen inte fungerar som den ska! :/

Postat av: fanci

Publicerad 2013-07-21 13:51:16

vilka puddingar du!!!!

så glada bägge två.

vet du känner igen trött heten du har ,efter du jobbat,hör till din kropp.mindre kul och tillbringa massor av timmar sovandes.
men vad ska man göra. hoppas det går över ,och att semester blir kanon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela