Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Äntligen!!! S*Ä*M*Ä*S*T*E*R!!! =)

Publicerad 2013-07-26 17:29:48 i Allmänt,

....så härligt!!!....tre v med gubbe och hundarna får se vad de kan bli!. Ska iaf till Sala på söndag och träffa barnens faster och kusiner med barn...var en del år sedan vi sågs....sen skulle jag träffa en bloggvän imorn men hon blev tyvärr sjuk!! Krya på dig Petra!...får ses en annan gång!....sen blir de Britania rallyt framöver... blir det sånt här väder så blir de mycket bad och tälta...bara älskar att få vakna upp en tidig morgon i tältet till fåglarnas sång och även lite dagg och dis på morgonen! =)
Ska bli intressant att se om lillfisen gillar att tälta, kan inte tänka mig att de blir några problem så länge han får krypa ner i sovsäcken så kommer de gå bra!
Fröken e ju en van campare så de kommer inte stöta på några problem alls
Blir lite svårare med gubben som e liite kinkig av sig!...skämt åt sido han e mer van än mig så honom e jag inte ett dugg orolig för....blir att ta med snuskburk och konserver sen är semestern räddad!! =P

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-07-26 18:05:12

Tack!Fattar inte hur det kan komma så snabbt. Vakna i natt av skit ont i halsen och tanken var bara att det går över men så blev det inte. Sovit hela dagen idag och ska fortsätta med det. Kram vännen vi får ta det en annan gång.

Postat av: Fru Filosofi (Jess)

Publicerad 2013-07-26 18:58:03

Oj oj oj vilka goa bilder!! =)
Nästan så man själv vill ligga där i knät hehe.
Hoppas det går bra med tältningen. =)
Skulle vilja jag med... men mannen vill helst ha husvagn eller stuga!

Ha en bra helg. =)

Postat av: Neo

Publicerad 2013-07-27 21:39:36

Trodde du skulle träffa oss oxå???;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela