Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha....

Publicerad 2013-01-07 16:47:39 i Allmänt,

...dagarna rullar på utan något större innehåll..Var på AF möte om fas 3 idag och som vanligt när de gäller dessa möten så e de lika innehållslösa som vanligt för allt handlar om att man e fullt frisk och ska ha heltidsarbete.... får ju inte komma tebax till skolan som börjar imorn å de känns surt för jag kunde ju inte få förlängd arbetsträning MEN om jag börjar på Stadsmissionen DÅ finns de utrymme för att förlänga en arbetsträning!!....var ligger skillnaden??... De går upp och ner med Annies mående...har inte skrivit något på länge men hon har mått relativt bra och så skriver jag de på FB och idag så kommer de ett bakslag!!... jag vet att jag e en hönsmorsa och de kanske inte e så allvarligt som jag känner det, MEN under två års tid har de ena kommit efter de andra både med Annie och Nova....så man känner sig som ett vrak mellan varven.... har inte så mycket att skriva men något litet livstecken kan vi ju visa på!!
Annie och Anton
I Helgen var de frostigt och fint ute

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-01-07 17:05:03

ja jag tänker då inte ge mig, jag vet att jag har rätt och dem har fel

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-01-07 19:09:42

Du har då verkligen fått mer än behövligt av motgångar, både med AF och med vovvarna. Jag önskar verkligen att du ska få lite flyt och lugn och ro! Hoppas att Annie bara har en tillfällig dipp, vill ju se att hon får må prima som en prinsessa nu!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-01-07 19:46:12

Hoppas verkligen att Annie fortsätter åt rätt håll nu!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-01-08 13:42:59

Åhh vad tråkigt med bakslag. Hoppas att hon snart blir bättre!! Kram

Postat av: Gunilla o Tindra

Publicerad 2013-01-08 15:59:50

Håller med Anna! Så mycket elände de senaste åren för dig. Hoppas 2013 blir ett bra år. Nu måste det väl ändå vända! Kramis!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-01-08 20:53:08

Sv: Ja, visst kan man sakna dem stunderna med vänner som gått före! :/

Jag minns min gamla Eragon - han älskade gos och kunde inte ligga nära nog!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela