Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Glad tjejja...

Publicerad 2013-01-28 15:50:53 i Allmänt,

...kortisonet tog vi bort helt from i lördags...hoppas innerligt att de inte blir något bakslag...däremot har hon fått diareé trots att jag ger henne fortiflora nu när hon äter dessa mediciner som hon nu får....hoppas att de bara e en snabbsläng och att de ger sig snart...slänger in ett gäng foton som får tala för sig själva, dessa e tagna idag när vi gick runt i Bjärka - Säby!
Massa nyheter att gå igenom!
..och vanten e sååå himla rolig
Vill inte åka hem matte...=)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-01-29 05:19:30

Vi håller tummar och tassar hårt för henne nu! :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-01-29 14:39:24

Vad skönt att läsa att ni är bättre. För jag kan tänka mig att det tar även på dig eller jag VET att det är så. Jag ska iväg med prinsen idag så får vi se hur det går. Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2013-01-29 21:22:30

Sköt om er!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-01-29 23:50:11

Vilka härliga bilder på busan! Härligt att se henne så lekfull och glad :) Hoppas verkligen att hon får må bra nu.

Jag tyckte inte att fortifloran hjälpte på Tim när han var risig i magen den långa tiden när han åt penicillin pga maginfektionen, däremot funkade diasarnyl och canicur pastan rätt bra. Hoppas att magen stabiliserar sig fort på henne. Kram!

Postat av: fanci

Publicerad 2013-01-30 15:02:24

Hoppas hon slipper diarreerna nu.

det ju skönt att det går bra utan kortison.och att hon nu får hela på sig.hon har ju haft det tufft ett bra tag,stackarn.

och att du nu får nån vishet om nått jobb,eller praktik.

hälsningar från ett snö stormigt norr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela