Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar kall...

Publicerad 2013-02-01 16:49:37 i Allmänt,

...och solig dag....Gick en promis med Annie vid sjön och runt Norrängen. Annie är väl ingen morgonpigg tjejja men i morse väckte jag henne för jag ville ut i solen som sakta kikade fram...klockan var ju iaf halv tio på förmiddagen! =P De känns som att mycket med hennes sjukdomar börjar ge med sig...men istället har hon fått våteksem kraken mellan nacken och skulderbladen så nu är hon rakad lite här och där...och inget som börjat växa ut ännu men det är ju bara en v sedan imorn som vi slutade med kortisonet.... Har ännu inte fått något att göra om dagarna...har gått hemma över en månad sååå less på de och man går och grubblar om allt mellan himmel och jord...ingen höjdare. Har varit rökfri i över en månad nu...känns riktigt bra!! men jag har ätit massa onyttigheter istället vilket inte är bra, i förrgår så drog jag åt handbromsen så nu har jag följt LCHF tills gubben kom hem med semlor idag... hmmm....kunde inte låta bli att stoppa den i huvudet och den var riktigt gooood!! =)... nåja får väl ta igen de imorn igen....här kommer ett gäng foton från Annies och min promis idag!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-02-01 19:03:54

Man får vara glad för varje liten solstråle som kikar fram!! :)

Sv: Ja, och dessutom löper hon nu, så jag får hålla henne kort när Fjant är med!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-02-04 10:20:20

Härliga bilder! vackert ljus i dom :)

Härligt att hon börjar må bättre men fy vilken otur med våtexem, hoppas det inte sprider sig och läker fort!

Bra jobbat med rökningen, heja dej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela