Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår....

Publicerad 2013-02-06 08:46:31 i Allmänt,

...gick jag som i dvala hela dan tills de var dax att åka till djursjukhuset med Annie....det var dax att ta nya prover för att se om lever värdena och de övriga proverna blivit bättre....hon har ju varit så otroligt pigg...har nog inte sett henne på de här viset på mycket länge om ens alla...hon bjuder in till lek hela tiden även inne ska hon ha igång både John och mig.... Provsvaren blev bara ett stoooor JAAAAAA....ett leverprov var helt normalt...det andra som varit så högt att de toppade den övre gränsen på apparaten hade sjunkit rejält, ingen Uvi, öronen var fortfarande lite kladdiga så de skickade iväg det på odling, gallsyreprovet kommer i början på nästa vecka...de andra blodstatusarna var oxxå bra....kan man göra annat än att bara LE????... nu får vi hoppas att hot spotsen ger med sig, kan beror på specialfodret hon får för de blommade upp efter att hon börjat med de så nu ska vi börja plocka tebax det gamla fodret lite försiktigt....
Finaste tjejjan...nu börjar vi känna igen dig som du var innan allt elände drog igång....anaplasman som började i mitten av juli och sen har de bara gått i ett med skit!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-02-06 12:05:06

Vad skönt att det går på rätt håll!! <3

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2013-02-06 14:10:35

HÄRLIGT!

Postat av: Ann-Margret, Vinja o Bozza

Publicerad 2013-02-07 04:27:19

Åhh vad härligt att värdena går åt rätt håll :-)

Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-02-07 08:23:39

Åhh vad härligt. Jag vill och ska komma dit jag och prinsen snart. Kram

Postat av: Gunilla o Tindra

Publicerad 2013-02-07 09:25:26

Härlig läsning, Kicki! Håller tummarna för att det ska fortsätta åt rätt håll!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-02-07 14:02:25

Jag sitter med ett stort leende när jag läser, så härligt att värdena är på väg åt rätt håll och att hon känns pigg och glad!! Stor kram till både dig och Annie!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela