Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Genom dessa foton...

Publicerad 2013-02-10 14:37:18 i Allmänt,

...så kan jag bara skriva glädje!!!....i fredags fick vi svar på sista proverna som togs i tisdags...gallsyrevärdet hade sjunkit från 81.3 till 2.8 en riktigt drastisk sänkning och geggan i öronen var helt bakteriefria...nu tampas vi med hot spots som inte vill ge med sig trots behandlingen...blir en kontakt med veterinären imorn för de varar och ser inte alls bra ut....nytt besök på Norsholm för nya provtagningar blir den 4 mars...så nu får vi hoppas på det bästa!!!!
Blev så full i skratt när jag såg fotot i kameran...dessa två är så mysiga tillsammans och så fick jag detta fotot!! Haha...ser inte ut som hon e den mest kärvänliga men det är hon ju....hon brukar ta tag i svansen på andra hundar och de var de hon skulle göra på Ozzy
Full fart framååååt!!
Så vackert i skogen nu...Annie och jag strosade runt satte oss på ett ställe och bara njöt av tystnaden
MIN vante e obligatorisk att bära på OM inte bollen e med förstås! =)

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-02-10 23:00:45

Åhh vad skönt att så många av provsvaren är bra :) Håller tummarna för resten nu att det blir bra :)

Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-02-11 13:06:01

Åhh vad härligt att läsa. Super härliga bilder är det också. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-02-12 12:16:42

Grattis till detta! Förstår att det känns underbart! :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-02-13 11:37:32

Vilka härliga bilder fulla av livsglädje :) Underbart att provsvaren är så bra!

Postat av: fanci

Publicerad 2013-02-14 11:28:55

Fina bilder,fina skrivna rader,så skönt att det går framåt!

vi önskar er en fin alla <3 ns dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela