Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar dag på isen...

Publicerad 2013-04-01 13:22:00 i Allmänt,

...blev det idag med gubbe, hundar, fika och en stooor sol på himmelen! ...vad mer kan man begära??. Testade lite upplet med tjejjerna, tyvärr så var de tjock skare på gärdet men jag körde varsit upplet iaf med båda tjejjerna....sååå härligt att se Annie så sprudlande glad när hon får jobba lite...hade lagt ut 5 saker i korridoren åt de var... Luzza är ju en riktig duracell så de e allt eller inget men hon var jätteduktig med....hon blev överlycklig när hon hittade någon grej och sen märkte hon att de fanns fler saker...så hon plockade några olika innan hon kom in med den ena...men hon kom in med de en och var tillslut...Det har gått jättebra med Luzza här hemma och som jag skrev i ett tidigare inlägg så är de småsaker som hon och Nova gör på precis samma sätt...de rör upp massa blandade känslor...nu är de bara positiva saker som de påminner om varandra i, inget annat!... Imorn blir de till att jobba igen....skönt med ledigheten men samtidigt skönt att komma tebax och komma in i rutinerna igen....hoppas ni haft en underbar påsk och fått njuta av de vackra vädret...de underlättar massor att få njuta av solen...man blir lixom lite glad då! =P. Nu kommer massa foton från dagens ispromenad och upplet med tjejjerna
Tjena, har lite brådis så jag drar vidare.... Luzzza
Annie med bollen.... vad vore livet utan den?!! =)
Hmmm...vad e de som gömmer sig under snön??? UPS..och herrejösses så många foton de blev, hoppas ni inte blev uttråkade! =)

Kommentarer

Postat av: Linaa

Publicerad 2013-04-01 19:02:21

Sån lycka o se alla foton. Men oh vad jag saknar henne;( försöker gå långa/raska promenader med dem små men det går ju inte får släpa dem.

Pussa hjärtat från mig

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-04-02 08:20:28

Helt galet vilka härliga bilder. Man blir så lycklig av att se hur de busar omkring. Sista bilden är för j*vla skön. Hoppas att ni fortsätter att ha det såååå mysigt. Kram

Postat av: Petra och Greta

Publicerad 2013-04-02 18:38:37

Fina bilder :-)) ses vi i marma?

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-04-04 12:17:00

Jösses - där var det full fart i snön! :)

Sv: Ja, Debbie verkade mycket bättre igår kväll, så jag utgår från att hon kanske mådde lite dåligt av någon anledning - men jag ska vara försiktig i fortsättningen i fall orsaken är annan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela