Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag vet så väl....

Publicerad 2013-04-07 18:56:22 i Allmänt,

...att jag inte ska ut å köra lydnad när jag inte e på hugget och likförbannat så gör jag det igen och igen....jaja...de blev ju som de blev därefter....John var med och fotade och de blev ju som sagt inte de bästa...men jag slänger ut fotona iaf...de e bara att skratta åt eländet! =P
Haha...jag körde med Luzza och backade med sitt och stå kommandon när Annie kom farandes och skulle vara med samtidigt som jag kastade en godis till Luzza....därav de lite komiska fotot

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-04-08 08:14:45

Åhh jag tycker att det är jätte fina bilder. Vad duktiga ni är som tränar. Lycka till och hoppas på en bra vecka för er alla. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-04-08 12:16:57

Det är ändå bra att ha en egen fotograf med sig! :)

Sv: Jo, jag vet det - men det var ett sponsrat inlägg :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela