Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig helg...

Publicerad 2012-09-23 17:07:00 i Allmänt,

...började kanske inte på bästa sätt i fredags när Annie och jag var i skogen, började regna rejält så jag skulle gena hade jag tänkt men vi gick vilse, förstår inte ens att jag tänkte tanken när jag har lokalsinne som en fiskpinne!!. Lördagen hade vi främmande av syster med bihang, mamma, Katarina och Johns son med flickvän...vi firade Johns 50 årsdag för tredje gången men nu e de avklarat! =) Idag blev de en långtur i skogen med gofika och strålande sol, liite kallt var de allt men vad gör de när solen skiner...stannade till vid en tjärn och fikade och mamsen njöt i fulla drag när hon fick ströva omkring å äta allt som fanns att tillgå, dvs skit och mossa stod på menyn! =P Har arbetstränat en v nu och jag e så glad att efter många om och men och hårda ord fått min vilja igenom men för hur lång tid vet jag inte...de suger som sjutton att ovissheten e värst i de här läget men jag njuter så länge de varar!! lite foton från dagens promenad kommer här!!
Så här trött var mamsen efter vårt vilsegående i fredags!!
Vid tjärnen där vi fikade
Gofika *L*
En bulle på ingång!!
...rakt ner i halsen
Höstens vackra färger

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-24 09:59:57

SV: Tack ska du ha! :)
Ser ut som en härlig helg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-24 21:44:50

Inte kul att gå vilse :( Men ni blev ju väl motionerade i alla fall ;)

Men jösses vilken gammal karl du fått då;) Om han firat sin 50 års dag 3 ggr så är han ju 150 år nu ;) Fast han ser väldigt pigg ut för sin ålder måste jag säga.....:P

Fina bilder på mamsen och naturen.

Kram

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-09-24 21:45:31

Hoppsan, varför blev jag anonym i inlägget....

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-09-25 08:41:03

Super skön bild när bullen landar!
Så underbart. Hoppas att det fortsätter bra på arbets träningen. Kramis

Postat av: Spanare

Publicerad 2012-09-25 16:22:09

Så fina foton *gillas*
Var det ryggen som spökade på för dig eller ...

På tal om foton så fick jag till svar från Joakim i HJ att servern släpper inte igenom alla foton. Foton idag är mycket bättre och har högre upplösning osv. Joakim skulle återkomma till mig när dom har fixat detta/kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-09-26 12:02:41

Det är aldrig kul att gå vilse!!

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-09-26 19:10:26

Bullen!

Postat av: fanci

Publicerad 2012-09-29 19:07:41

om det är till nån tröst,så är lokalsinnet =med noll här.

vilken fin tjärn ,men maskrosblad,mys .

vad roligt och läsa att du trivs med arbetts träningen ,härligt!

jätte fina höstbilder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela