Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vågar man tro...

Publicerad 2012-10-19 11:54:36 i Allmänt,

...att Annie är på väg att bli bra nu??...hon har varit pigg och glad sedan fredag förra veckan och idag så sänkte vi lite på kortisonet....så härligt att höra min snackiga fröken igen och att hon börjar komma tebax till sitt rätta jag...Malte som varit hos oss åkte hem i måndags kväll...han e ju oxxå lite av en Ferdinand som gärna bara strosar och luktar på de som erbjuds i naturen så de har funkat jättebra ihop...arbetstyräningen ger mig så otroligt mycket och jag trivs att vara tebax på skolan, nu är jag inte i alla klasserna som tidigare utan i en klass...hoppas ni får en trevlig helg!!
Farbror Malte på promis i Edhaga
Annie väntar på något gott från husse
Malte och Anki
Snyggve
Kyckling e gott tycker Annie

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-10-19 20:20:44

Vi får verkligen hoppas att sötisen blir helt bra!!

Sv: Så bra att du beställt fint väder! :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-10-20 09:04:13

Härligt att hon verkar piggare! Hoppas verkligen att et håller i sig nu :)

Postat av: fanci

Publicerad 2012-10-20 14:39:02

Hej från ett soligt norr,äntligen!

vad roligt och läsa att det bättre med annie:och att du trivs så bra!

jätte fina bilder oxå!

Trevlig helg till dig oxå! kram

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2012-10-20 15:18:42

Hej

Kan du inte vara jättegullig och rösta på mig i en tävling
krävs bara att du går in och sen trycker "Gilla"


Tack så jättemycket :) Mjauu

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2012-10-20 16:11:17

Tore o jag tackar så jättemycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela