Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

har ingen lust egentligen...

Publicerad 2012-10-04 13:48:00 i Allmänt,

...att blogga men några rader kan de väl bli, känner mig så fruktansvärt off...e så mycket som händer nu med sjuk hund å annat som känns trist....har även haft så nedrans ont i hjärtat så jag åkte in igår men alla prover och EKG såg bra ut...så de kändes skönt, hade ändå jäkligt ont i natt och kunde inte sova, slumrade till småstunder...
Annie e varken bättre eller sämre av medicinen men hon kommer ju få äta kortisonet ett tag framöver om än i mindre dos än nu...vi tog en tur ner till Sätravallen där hon fick strosa runt som den fröken Ferdinand hon e och jag passade på att fota lite, i morse spöregnade de så när vi kom in så fick mamsen kura ihop sig under täcket i soffan vilket hon inte såg ut å vantrivas med...här kommer iaf lite höstfoton...ha en bra torsdag å njut av de lilla som finns omkring oss....
 
Mysstund i soffan
 
 
Undrar om matte bjuder på godis??
 

Inget skönt i vattnet så mamsen spanar från bryggan
Den vackraste själen som jag någonsin har träffat

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-10-04 19:17:26

Jag hoppas att ni båda mår bättre snart!!

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-10-04 22:46:28

Inte bra att både du och Annie mår dåligt :-(. Skönt att det inte var nå fel på hjärtat, men synd du fortfarande har ont :-(

Vad mycke fina höstbilder du tagit. Önskar vi kunde få lite sol så man kunde ta lite läckra kort.

Ha det så bra nu och krya på er bägge två :-)
Kram

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-10-05 11:05:18

Men goast Kicki ... har du kollat upp dig själv? Det är säkert stressen med allt som nu har hunnit i kapp dig igen. Tankar och oron för Mamsen osv.
Jag peppar dig full med varma och gosiga energier och förstås lika mycket till din vackra Mamsen.

Tillåt er att ta det lugnt och bara mysa och vila och strosa på i er egen takt.

Förstår att du har frågor och åter frågor som mal på men du måste nu låta cortisonet få göra sin verkan.

Allt som man tycker om tär när någon av dessa blir sjuka ... så är det bara.

Kram till dig och puss till Mamsen från oss 2/ kram och ett vov från Sokko

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-10-05 11:07:30

Ps Var så inne i Annie att jag missade att du hade kollat upp dig redan ... då är det stressen och då är det är lika viktigt att vara rädd om sig

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-10-08 10:57:52

Hej!
tråkigt med känningar i hjärtat:tur att det inte var nått! man ska alltid kolla upp det så man vet,skönt ändå att allt är väl!
Det tar nog tid för Annie att koma till ro med sin sjukdom ,som sagt så skrev jag nog till dig om att en kompis till mig drabbats av just allt detta med sin rottis:för länge sen,/eller så kanske jag inte skrev...men hon blev bra i alla fall,lite jobbigt med allt för ljust hade hon hela tiden efter,om det till tröst<3

jätte fina bilder du lagt upp!

och kan det vara din oro över allt som hänt sista tiden som gör att det blir för mycket för dig?! kram till dig<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela