Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

E så förbenat...

Publicerad 2012-10-25 16:41:21 i Allmänt,

...less på de här med Annie och att hon inte får vara FRISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!...nu har vi avverkat en magsjuka utöver hjärnhinneinflammationen...när F***N ska hon få må bra???...hon har gått med Anaplasma och sedan hjärnhinneinflammationen sen i mitten på juli och är fortfarande inte bra och får fortfarande äta Kortison...LESS e bara förnamnet... Har haft en dip ett tag å tycker de mesta liknar skit för tillfället...värken jobbar för högtryck igen, finns några i min närhet som inte mår så bra och JAG vill BARA ta tag i de så de får må bra, men de kan jag ju inte, inte mer än att finnas här och finnas tillhands och prata... Usch å fy f***n rent ut skrivet...kan man få bädda ner sig och vakna upp när ALLT e bra igen??? idag snöar de ganska rejält, stora tunga flingor och de e +6 grader ute...blaskigt e väl bara förnamnet! Men jag har nått att se fram emot i helgen så kanske man kan lägga tankarna på nått positivt en stund!!...trist å klagigt inlägg jag vet men man kan inte alltid vara på topp!!!
Så här ser de ut idag!
Känner mig som fotot grå å trist men mamsen gör fotot till nått positivt! =P

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-10-26 04:38:25

Jag förstår att det känns tungt :/

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-10-26 13:46:24

Många sköna turer ute och massor av vila plus lite meditation till detta ... det får nog dig att slappna av mera.

Sedan så måste du lära dig att leva i nuet ... njut av denna dag ... planera inte för i morgon osv.

Alla har sitt att bära och orkar du dela ditt öra med andra så är det bra vännen :-)

Lycka till med att jobba med dig själv ... är du glad ... så smittas det på både hund och människa/kram

Postat av: fanci

Publicerad 2012-10-26 14:03:20

ja,du magsjuka oxå på det hela,vad ska man säga. jag hoppas verkligen att det reder sig!vilket det ju gör så småningom!

har du kollat med vet om det finns nå special kliniker som jobbar med just anaplasma?kanske du får ett strå där,bara en tanke.

önskar er en skön helg!

Postat av: Lena

Publicerad 2012-10-27 10:25:17

De e jobbigt att ha såna nergångar...kan va svårt o ta sig uppåt igen...jag kommer o förgyller din vardag nästa vecka nåt....hihi...Stora piggaupp kramar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela