Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagarna rullar...

Publicerad 2012-10-14 08:45:00 i Allmänt,

...på, har varit skapligt väder i veckan å vi har gått lite andra turer nu när jägarna är igång i skogarna...några mer retliga än andra när man tassar in på markerna så de e bara att hålla sig borta... I fredags kom Anki och Malte hit, han ska vara här till på måndag då Anki är på en kortare resa med sin andra hälft!! Trevligt med lite sällskap för Annie, de e verkligen som ett gammalt radarpar tillsammans...Igår skulle vi gå en sväng i naturreservatet...vi gick på en slingrande väg och frågade en kvinna om vi kom fram till bilen om vi fortsatte att följa vägen...å de skulle vi, vad hon inte sa att promisen skulle ta två timmar....lite jobbigt läge när Anki skulle åka vid 11 men kom iväg något senare men hon kom iallafall hem i tid...e ju en bit att åka från oss till Kungsängen... Lite foton trillar de in som vanligt!! Ha en skön söndag

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-10-14 08:55:57

Kul med lite sällskap för Annie :) Hmm, ja hon hade ju kunnat sagt att det tog ett tag att gå den vägen.... Tur ni han i alla fall.

Inte kul nu när det jagas i skogarna, gäller hitta nån liten skog som dom inte härjar i ;)

Hoppas att ni får en bra söndag. Här ser det attans mulet ut och det står att vi ska få regn :(

Tråkigt att ni behövt öka kortisonet igen på Annie :( Hoppas att alla värden blir bättre snart så ni kan få sänka igen.

Ha det så bra och sköt om dig.
Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-14 09:54:45

Ja, man får vara försiktig när man traskar runt i skogen nu :P

Fast jag tycker nästan lite synd om jägarna här hemma, för jag kan verkligen inte undvika dem! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-10-14 16:21:07

Sv: Ja, det är verkligen så! På jobbet är jag kanske den obekvämaste av alla eftersom jag har väldigt svårt att hålla käften :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-14 16:37:23

Vackra och fina foton. Är det Annie som har något på sig när hon sover? Hur mår du och hon nu förresten?

Tur att din vän hann hem trots allt/kram

Postat av: Lena

Publicerad 2012-10-15 20:52:34

Fina bilder som vanligt:)) Va roligt att de funkar så bra ihop voffsarna. Jag hör av mig i veckan om att ses...hoppas min hosta lägger sig lite bara=) Kramelikram.

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-10-16 08:12:29

Förstår jag rätt att denna snygging till Rottis kille bor i Kungsängen? Måste träffa honom. Hoppas att det är bra med er. Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-10-17 10:48:41

Jobbig tid för er, men hoppas allt är på rätt håll nu! Fina bilder - jag har tittat bakåt ett tag för att hänga med! De verkar trivas tillsammans, vännerna. Ha det gott framöver och kram från oss.

Postat av: fanci

Publicerad 2012-10-20 14:42:01

ja,jägarn,dom får man allt akta sig för,dom skuter på allt som rör sig,så det läskigt.

jätte fina bilder som vanligt,coolt träd du fotat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela