Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ett livstecken...

Publicerad 2012-11-09 20:09:37 i Allmänt,

...kan jag väl ge men de e inget vidare här...mamsens hjärnhinneinflammation har svårt att släppa greppet om henne, vissa dagar, timmar mår hon bättre och sen blir de sämre....har svårt själv att greppa dagen...går bara runt och kollar förändringar kring hennes mående....idag har hon ätit 8 tabl/dag i en v tid och från och med imorn ska vi gå ner till 6 om dagen...idag har hon varit rädd för saker som jag inte kan sätta fingret på...men de kan ju få hjärnspöken av kortisonet, tycker oxxå hon har svällt upp runt magen men tappat mer muskler....vill ju bara få tebax min livsnjutande lilla tjejja igen! <3

Kommentarer

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-11-09 22:46:18

Usch vad jobbigt ni har det! Jag hopps så innerligt att fina tösen snart ska få må bättre.. har tänkt på er en hel del!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-11-10 09:41:25

Stackars liten :(

Att skiten inte vill släppa taget!!

Postat av: Lena

Publicerad 2012-11-11 11:24:24

De e så tråkigt att de inte vill bli bra nån gång...tänker på er massor <3

Postat av: fanci

Publicerad 2012-11-11 11:42:28

Hoppas nu att det är sista gången som hon drabbas!
Musklerna kommer tillbaka,bara hon blir fri detta!!
det mindre kul,men tyvärr så drabbas vi,och vi far så illa över våra älsklingar,jag vet ju hur det är .

ibland undrar man varför an törs ha hund,du förstår hur jag tänker i den frågan,men sen har man ju mot svaret all kärlek all tillit och massor med livs glädje vi får ifrån dom<3
vi tänker på er /kram

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-11-11 23:27:37

Usch vad jobbigt både för er och Annie :( Hoppas verkligen att hon blir frisk snart :)

Kram

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-11-12 00:19:46

Gillar du halsband, just nu har jag en tävling

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-11-13 08:35:50

Här kommer lite styrke kramar från Lindroos!

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-11-13 21:19:07

Bamsekramar och förhoppningar om att allt ska bli som vanligt snart och Annie ska busa runt igen!

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-11-14 13:33:05

Gå in på min blogg, titta in i mitt länkarkiv efter mediumet Erika Andersson. Gå in dit och önska healing till Annie. Ta varje chans som går att få. Utan ord ... lycka till/kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela