Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbara dagar....

Publicerad 2012-05-03 08:18:48 i Allmänt,

...har vi haft på Marma...kalasväder och härliga människor och hundar, vad mer kan man begära. Nova var helt underbar och jag kunde koppla av och bara njuta av dessa dagar...vi spårade, körde lydnad, patrullstig, minisök och introducerade vår grisboll som blev en succe bland hundarna...hade gärna stannat till söndag men vi åker troligtvis upp i sept igen för en v aktiviteter. Jag e helt slut men de e de allt värt...OCH framförallt känna känslan av att kunna koppla av och bara njuta...Nova hade jag lös mellan varven och hon var verkligen lyhörd för de jag ville att hon skulle prestera...Annie som e skendräktig trodde jag inte skulle va så pigg och med i allt vi gjorde...spårade så himla bra, lydnaden kändes som att vi skulle kunna tävla nu oxxå...
Lina och Andreas kom upp en kort sväng så jag fick se och känna på magen, de e en liten knodd men bebisen knep ihop och ville inte visa vad de var för kön på UL




Söta Märta


Måndagkväll


Ludde, en tvättäkta långhårig rottis...första gången jag sett de
helt underbar kille


Luzza och Lina


Luzza


Nova och jag efter spåret...


Min favvo Malte


Anki som ordnade lägret riktigt bra så vi kunde vara med!!


Märta


Mary


Greta


Anki och Malte



Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-05-03 08:22:02

Vilken tur med vädret ni hade. Ser hur mysigt ut som helst. Ludde vilken goding honom skulle jag vilja gosa med. Kul att du kunde slappna av lite. Kramis

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-05-03 17:36:04

HÄRLIGT!!! :-)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-05-03 18:34:54

Men vad kul att det gick så bra med Nova på lägret :) Vad kul att få åka och träna med en massa folk med samma ras som en själv och även få prova på en massa kul saker :)



Men då, en långhårig rottis det har jag aldrig sett förut.



Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-05-03 19:35:44

Ja det ska verkligen bli super kul med ett gäng Vinja valpar :) Och denna gång är det ju lite extra kul när en ska få följa med hem :)



Japp, vi blir mormor bägge två ;)



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-03 19:40:57

Vad roligt att lägret var så uppskattat! :)



Sv: Ja, jag ska nog lyckas få till allt innan det är dags att åka :)



Postat av: Våran Lycka - Den kommer..

Publicerad 2012-05-03 20:47:25

9,10 juni kan du ju komma på vårat lilla läger;)

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2012-05-03 23:26:26

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-04 19:20:33

Sv: Ha en trevlig helg ni också!! :)

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-05-05 09:36:13

Fantastiskt fint ni verkar ha haft! Ha en skön helg nu också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela