Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nytt för...

Publicerad 2012-05-19 13:14:53 i Allmänt,

...Nova idag var att få hänga med Rebecca och springa...blev bara en testrunda för att se om hon gillade de och de gjorde hon...gick jättebra!!...hon ska få hänga med Rebecca och jag tar med Madicken ut i skogen med mamsen när de springer!!...mamsen e inte den piggaste för tillfället, bäddar mest omkring i sängarna så de ser ut som Jerusalems förstörelse...Rebecca och jag funderar ev på att dra till fjällen och vandra med mina tjejjer en v...hon har vandrat där förut så hon hittar de fina guldkornen man vill se...men de e bara på planeringsstadiet ännu så vi får se hur de blir, finast e i sept och vandra där när ljungen blommar för fullt och renarna vandra över fjällen...hoppas ni får en skön lördag, här e de upp å ner i vädret men har iaf lagt varsit spår till tjejjerna...Novas blev rätt trixit så jag får se om hon fixar de...finns massa energi som behöver fås ut, igår blev de varsit lydnadspass å lillan var så himla het...ska köpa en klövjeväska till henne hade jag tänkt så hon får jobba lite under promisarna...i torsdags köpte vi bil och inatt så har någon/några idioter repat bilen!...de e då själva fan så svårt de kan va å låta bli andras grejjer...


Vår lilla knähund Nova




Annie och Nova


Härliga gröna nyanser


skulle kunna tro de e vitsippor men de
växer massor med Ängssyra i skogen!!


Sätravallen, där tjejjerna brukar bada




Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2012-05-19 17:36:55

så fina dom är damerna ihop på bilden!

va bra att hon gillar och jogga,det ju super.



men så härligt och fjäll vandra ,det inte min melodi,men alla vackra bilder man sett,så ser det härligt ut.



ja,så ni har en bäderska ,då behöver ni inte skylla på att ni glömt och bädda sängarna:)



Men vad är det för ligister som är och repar er nya bil,det finns då allt avskum på vår runda jord,så förbannad ni ska vara .usch

fortsatt trevlig lördag!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-05-19 23:27:24

Vad kanon att kompisen tar med Nova när hon springer och du tar henne vovve med på promenad :) Åhh vad härligt det låter att fjällvandra, hoppas att ni kommer iväg :)



Men vad synd att nån repat ner eran nya bil :( Att folk inte kan låta andras saker vara i fred.



Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-05-20 09:29:58

Jag sprang endel med Dino mellan han var 2-4 år sen tycker jag att det såg så tungt ut för Dino. Men super bra träning, jag sprang bara på mjuktunderlag så han spararde på tassarna och att det inte blev så stumt för honom. Klart att ni ska upp och vandra. Sep kan jag tänka mig inte är så myggigt heller. Om jag gillade att tälta skulle jag gärna göra det med Dino men dagsvandra har vi gjort jag köpte en väska till honom som vi har när vi är ute på utflykter super mysigt. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-20 09:47:40

Vandra i fjällen skulle jag med vilja göra :)

Nova är så söt när hon sitter i knät hihi



Kram Anna

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-05-20 16:56:34

Hihi, söt liten knähund!!



Mysigt att vandra i fjällen, det skulle jag med vilja göra någon gång...



Fy vad trist med bilen... suck! Jäkla huliganer...

Postat av: Våran Lycka - Den kommer..

Publicerad 2012-05-21 20:59:18

Japp nu har du fått sett lillen<3

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-05-23 12:32:46

Mysiga bilder! <3

Har varit med om exakt samma sak när jag köpte bil.... det är så j*kla trist!! Kram!

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-23 16:49:58

Sötare knähund kan aldrig finnas! :D - Underligt, men Dina tjejer lyckas överraska mig varenda gång: Att de är SÅÅÅÅÅ söta! Rottweilers är absolut världens vackraste ras, hur snygga andra än må vara. Så kraftfulla, riktiga muskelpaket, även tikarna.



Låter underbart att knalla omkring i fjällen med dem, men glöm inte effektiva myggmedel... Tag med spön och tjyvfiska egna öringar till aftonvarden; men se till att det finns någon burk att ha i reserv, de luringarna nappas ju inte alltid ;)



Bamsekramar till alla voffsen & Dig & DIn härliga familj!



Annika, Jason & Razzie

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-23 16:50:35

Sötare knähund kan aldrig finnas! :D - Underligt, men Dina tjejer lyckas överraska mig varenda gång: Att de är SÅÅÅÅÅ söta! Rottweilers är absolut världens vackraste ras, hur snygga andra än må vara. Så kraftfulla, riktiga muskelpaket, även tikarna.



Låter underbart att knalla omkring i fjällen med dem, men glöm inte effektiva myggmedel... Tag med spön och tjyvfiska egna öringar till aftonvarden; men se till att det finns någon burk att ha i reserv, de luringarna nappas ju inte alltid ;)



Bamsekramar till alla voffsen & Dig & DIn härliga familj!



Annika, Jason & Razzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela