Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Varför ska en del...

Publicerad 2012-03-14 12:15:27 i Allmänt,

...ha hundar när man e så jäkla ansvarslös???....jag e så jävla (ursäkta uttrycket) less på att grannen inte kan ha sin hund i koppel på gården...när Nova börjar visa en mer trygghet och glädje mot andra hundar vi möter så ska detta kanske förstöra vårt slit med henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igår när jag skulle ut med tjejjerna så satt de precis utanför dörren, frågade om hunden var ute men de var hon iof inte...men Nova muttrade på de när vi gick ut...när vi kom tebax så var hon hur lugn som helst och hälsade på ett barn som satt på bänken vid vår ingång...OCH Nova som e sååå farlig...hoppas "damerna" fick sig en tankeställare nu men de e väl ingen risk...hon e redan dömd...när de heeelt plötsligt blivit rädda för henne trots att de inte varit de förut men tror de blir operation få bort oss från gården...de bor ett gäng småhundar här och hennes tik gillar inte småhundar och de bor även en Dogo Argentino tik här som inte gillar andra tikar!....hur tänker man då??...att låta sin hund va lös utan ägaren uppsikt och den får leka med barnen här på gården...vad händer om mina svarar mot denna hunden om hon kommer farandes fram till oss??...
Imorse var första dan som jag var ute i skogen med tjejjerna sen i söndags...huvudvärken e inte lika ihärdig idag å de känns så himla bra, Micke var med ut i skogen med Madicken och Nova fick leka med henne...de e så härligt att se de två tillsammans...Nu ska jag krypa ner i sängen en stund brevid tjejjerna e heeelt slut efter 1,5 timme i skogen...


Madicken visar vem som e störst!!*L*




Fina Madicken!


Nova har full koll på Madicken...


Härlig morgon


Micke posar med en gooozweiler *L*


och med en liten fröken lilltroll

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-03-14 14:31:57

Lösa hunda överhuvudtaget kan jag ha lite svårt för. Ofta får man höra men jag har koll på min. Vad bra brukar jag säja, men det har inte jag på min om din kommer för nära. Då får du väl ta in din nä inte om din kommer mot min varför ska jag ta bort min och riskera att jag själv hamnar emellan. Det brukar skrämma dem lite... Men jag vill ju inte att min hund ska få dålig erfarenhet av andra hundar. Så jävla typiskt. Kramis

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-14 19:18:03

Man blir bara förbannad! :(

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-03-16 07:23:17

Men usch vilka tråkiga grannar du har hos dig då :( Verkar varken ha hundvett eller nån IQ överhuvudtaget verkar det som ;)



Men usch vilken jobbig huvudvärk du fått då :( Hoppas verkligen att den går över snart nu då :)



Ha en bra fredag du och flickorna.

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-16 14:41:27

Sv: Jag får önska er alla en trevlig helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela