Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

NUUU får jag....

Publicerad 2012-03-27 08:36:04 i Allmänt,

...äntligen berätta...jag ska bli mormor!!...Lina ska ha barn i sept å de ska bli så himla kul!!...Önskade av hela mitt hjärta att vi bodde närmare varandra så vi kunde ses oftare än vi gör idag...har alltid varit jobbigt att ha Linus och Lina på ett avstånd som gör att vi inte ses så himla ofta trots att jag vill de..men men de har sina liv och fullt upp i sitt men visst vill jag träffa de mycket mer än vi gör nu...
Snart ska jag iväg å arbetsträna och jag trivs så himla bra på skolan...ska även ha en träff med AF, rektorn och Anneli som e min handledare på skolan...får se om de vill ha mig kvar!*L*

Barn kan vara så otroligt elaka i sina kommentarer till varandra och jag blir så himla ledsen när jag hör hur de slänger ur sig kommentarer till varandra utan att ha en tanke om hur mycket de kan såra...dras tebax lite till min egen skoltid då jag blev mobbad från trean till nian...har tänkt skriva ihop nått som jag ska ta på skolan om hur de har fått mig att må även som vuxen, tron om att man faktiskt kan vara bra på saker sitter långt borta fortfarande, själförtroendet som inte finns och hur jag nervärderar mig själv när jag misslyckas i saker och ting... jag älskade att spela basket och jag var faktiskt bra...men när glåporden haglade över mig på planen så orkade jag inte fortsätta spela...det är något jag ångrar bittert idag att jag inte ville fortsätta för jag hade verkligen högt flygande planer inom basketen sen vet man ju inte om jag skulle komma dit...men drömmen fanns tills den dagen jag inte orkade med dessa människor som idag inte har en aning om hur de påverkade mig...


Min fina Lina som ska bli mamma, känns så overkligt att min
lilla stumpan ska ha barn...är så lycklig för hennes skull att hon
träffat Andreas som e en underbar kille!!

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2012-03-27 12:57:09

Grattis till dig :)

Postat av: Våran Lycka - Den kommer..

Publicerad 2012-03-27 20:34:03

Hej mormor de e lilla jag som skriver;)

Längtar till att få komma ut och se dig.

Få spy på dina kläder och skrika i ditt öra men även ta ditt finger och le mot dig<3

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-03-27 21:28:12

Visst är det roligt. Kan tänka mig att det är lite blandade känslor för helt plötsligt blir hon så stor. Ha en fin dag. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-03-28 23:04:28

Men vad kul att du ska bli mormor :) GRATTIS till din dotter Lina :) Förstår att du tycker det är tråkigt att ni inte bor närmare, och ännu mera nu när hon väntar smått.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-29 12:21:32

Vi får gratulera den blivande mormodern, och önska Lina all lycka i framtiden! :)

Postat av: sara

Publicerad 2012-03-30 10:08:44

GRATTIS till både dig och dottern!! :) Kram

Postat av: editing service

Publicerad 2012-04-01 11:13:29

My congratulations - to become a grandma is really responsible thing!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela