Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Önskar er alla...

Publicerad 2012-06-22 11:41:27 i Allmänt,

...en underbar midsommar med allt vad de innebär!!!...har precis varit ute å lagt spår till tjejjerna...får väl kalla de midsommarspår och som belöning får de varsin "sillabit" =P....vi ska iväg till Rebecca och Micke och ett gäng andra...blir ca 18 st så de ska bli trevligt...vi ska va där vid tre för en sillunch och sen blir de att klä stången och lekar blir de oxxå för oss!!...kan tänka mig att de kan bli vad som helst i lekväg när Micke e i farten...INTE en tråkig stund ever i hans och Rebeccas sällskap! =)...igår blev de liten förstart på midsommarfirandet med "tanterna" på gården så nu e jag stinn av socker igen men de tar vi tag i imorgon igen!...sköt om er å ha de så bra! kramiz


Vi önskar oxxå Henke en trevlig Midsommar i Vilhelmina han
kämpar på tappert med sin vandring!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-06-22 23:09:28

Vad kul med ett midsommar spår för tjejerna, kan tänka mig att det var uppskattat :)



Hoppas att ni haft en bra midsommar :)

Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-06-23 10:47:20

Hoppas att det kommer lite bilder på lekarna! Och jag hoppas att du fick en kanon dag/kväll. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela