Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu e sista....

Publicerad 2012-06-11 19:08:50 i Allmänt,

...dagen gjord på skolan och de va inte kul att berätta för eleverna idag men fick ju svar från AF i fredags sent på em så jag kunde ju inte berätta de innan...blev så otroligt rörd då en del av barnen som inte varit så pratiga och tagit någon direkt kontakt mer än i skolarbetet visade mest...en pojke sa att han blev ledsen och att den jäkla arbetsförmedlingen inte skulle få finnas, han försökte få till flera olika lösningar för att jag skulle få va kvar....då e de inte långt ifrån tårar...när jag berättade att jag iaf tänkte komma på skolavslutningen så hade jag fem tjejjer som skulle göra mig fin i håret tills dess...hmmm...ja de blev ett helt gäng med flätor i håret som jag INTE fick ta ur förrän efter skolavslutningen...haha...åkte till affären efter de och jag fick lite konstiga blickar av folk....såg nog mest ut som en piasavakvast i skallen för de tovade ihop håret nertill eftersom vi inte hade några hårsnoddar...men men vad gör man inte för barnen...personalen ska ta kontakt med min handläggare för att få fram ett skriftligt besked att jag ska få fortsätta till hösten och de värmer verkligen mitt hjärta, fick en sån fin present när jag slutade.


detta fick jag, kanske svårt att se på påsen men de står
"tycker om dig"...kan inte få bättre omdöme!!

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-06-11 20:03:43

Åhhh vad fint. Hoppas verkligen AF ser till att du får komma tillbaka. Kram

Postat av: Våran Lycka - Den kommer..

Publicerad 2012-06-11 20:12:26

massa fint juh!!!

Klart dem e nöjda med dig!!! Hoppas du får tjänsten<3

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-06-11 23:35:17

Så underbart härligt är det! Barn och djur är så direkta och sanningsenliga! Hoppas verkligen du får jobba där mer!



kram

Ann-Christine

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-06-12 10:05:52

Usch vad tråkigt att du måste sluta i klassen när du trivs så bra.

Hoppas verkligen att du får komma tillbaka i höst igen :-)



Här är det verkligen tomt nu när inte Vinja inte är hemma :-(



Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-06-13 21:37:58

Hoppas du får ordning på det så du får komma tillbaka till hösten, du verkar vara riktigt uppskattat av både elever och personal :)Dumma Af... suck vad trött man blir... Jättefin present! Kram

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-06-15 11:01:51

Åh, vad fint! Det värmer i hjärtat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela