Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

LCHF...

Publicerad 2012-06-20 15:22:36 i Allmänt,

...e verkligen min grej...mår så himla bra efter fyra veckor och har kunnat trappa ner på medicinerna, gått ner 6,5 kg och tappat 18 cm i midjan....e aldrig hungrig eller sugen på något sött eller allra helst alla mina mackor som jag har ätit...inte en macka har jag ätit under dessa veckor!!...å dä ä stooort!! John kör oxxå detta trots att han inte har någon övervikt så har han gått ner 4 kg
AF lyser med sin frånvaro om att få komma igång och arbetsträna trots att jag ringt och vill att handläggaren ska höra av sig...e kanske ett heltidsjobb att jaga dessa eller???
Tjejjerna e rätt trötta av värmen så de blir kvällsrundorna som får bli längre ist. Midsommar ska vi fira med Rebecca och Micke, ska bli riktigt trevligt, vi blir tydligen 18 st med början kl 15 med sillunch och klä majstången med lekar efteråt...senare ska vi grilla å ha de gott....då ska vi fuska både John å jag med potäter, sill och vin =)... Hoppas ni har lika fint väder som här för de kan vi alla behöva efter dessa regniga och blåsiga dagar!!


Tavlan på tjejjerna har kommit och jag e sååå nöjd med den!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-06-20 23:33:43

Åhh vad kul att du gått ner så mycke i vikt och den dieten funkar för dig :) Själv skulle jag nog ha super svårt med den för jag älskar verkligen potatis.



Ha en trevlig midsommar nu med vänner och god mat :)

Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-06-21 08:08:18

Jag har funderat på att testa LCHF själv - men tror du det blir av? Duktig du är!



Ha en underbar midsommar nu och kram på Dig och flickorna!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-06-21 08:21:55

Heja Kicki! Grymt bra jobbat!

Tavlan är ju helt underbar. Kram

Postat av: Våran Lycka - vecka 27

Publicerad 2012-06-21 16:21:00

Jag älskar bärnstenshalsbanden, har tagit 1 enda fästing på hela denna tid!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela