Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Imorn e de dax...

Publicerad 2012-01-10 13:25:57 i Allmänt,

...för arb.träningen igen i skolan...har ju haft jullov...här har de mesta varit rätt bra och Nova och Annie spårade i söndags em å de gick så himla bra, mamsen var riktigt taggad å Nova spårade så noga...hon virrade lite på slutet när vi kom upp på vägen där några hästar precis hade passerat men hon tog spåret efter en liten stund å tog slutet så bra...känns som de börjar ge utdelning med alla dessa ensampromisar med henne vilket jag ibland kan spy på då jag inte tycker jag gör annat än promenerar med tjejjerna...igår morse drog vi till skogs med Rebecca och Madicken...Nova å Madicken leker en stund å sen e de bra..de nonchalerar varandra å bara är vilket känns så himla bra...något jag glömt i allt de här med Nova e att jobba på inkallningen...hon har ju alltid spårlina på sig så jag har glömt bort den biten litegrann men de ska vi jobba stenhårt på from nu!. De som oxxå e positivt med Nova e att jag kan bryta henne mycket fortare än tidigare...katter har ju varit ett hett vilebråd för henne men nu kan hon gå upp på bakbenen å pipa men jag kan vända henne mot mig å gå förbi när katterna ligger å trycker en fem m bort... trägen vinner e nått jag hoppas på!!



Fröken Puma, väntar in Annie


Nova




Madicken å mamsen





Råbocken hade fart över vägen


Madicken fick fnatt å jagade Annie

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-01-10 14:08:01

HÄRLIGT med spårträning & att ni går framåt! Aldrig fel när man lägger ner tid & energi ;-) Skönt också att Nova börjar bli vuxen & coolare :-) Kram från oss

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-10 20:29:55

Trägen vinner alltid! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-10 20:48:54

Vad kul att spåren går så bra med både Nova och mamsen :) Även skönt att era ensam promenader gjort nytta :) Men jag förstår det måste vara jobbigt, blir ju tyvärr inte lika långa varje när man måste gå 2 ggr.



Kram

Postat av: Elin & Noz

Publicerad 2012-01-11 17:24:04

Underbara bilder som alltid :-) Kul med spår och att det gick bra! Ha det riktigt gott!kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-13 08:49:01

Här är det också förenat med livsfara att vara ute. Ska snart träffa en kompis och gå en sväng, bara hoppas att det inte är så halt där vi tänkt att gå. Fördelen är iaf att dom kan vara lösa hela svängen så man behöver inte bli omkulldragen iaf ;)



Hoppas att du får en bra dag och att solen kan smällta bort den värsta isen.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela