Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En utmaning

Publicerad 2012-01-03 10:06:38 i Allmänt,

Blev utmanad av Jonnie

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?


Bodde i Västhaga i Örebro å var med och startade upp ett boende för ungdomar med Asperger

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Arb.tränade på servicehuset här i Bestorp

3) FEM SNACKS DU GILLAR?

Jordnötter

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?


Kan nog inte hela texten på någon

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Köpa ett hus på landet hemma i Örebro, ge mina barn pengar å även skänka till olika organisationer som hjälper människor å djur


6) FEM DÅLIGA VANOR?
ciggaretter, mitt matfrosseri

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

allt som har med hunderiet att göra, fota, träffa mina vänner som blir allt för sällan
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
String, högklackat, päls,
9) FEM FAVORITLEKSAKER?

kameran

10) 10 PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Ann-Margret
Jeanette
Spanaren
Lina
Petra
Anna, Tim och Ina
Sarah
Henrik Olsson
Henke, Jasons pappa
Mita

Kommentarer

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-01-03 15:36:56

Hoppsan sa ;.)

Så klart att jag antar denna utmaning finns på min blogg i morgon/ kram



Ps Kram för att du såg en kämpe i mig ler

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-04 08:39:43

Nu är min utmaning ute och jag lade dit en länk till dig också ifall de vill kolla dina svar också ler



Intressant var du med om att starta upp ett hem för personer som lider av Asperger ... kanske något att blogga om eller ...



God fortsättning förresten/ kram

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-01-04 08:40:37

Glömde vem det var i från/kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela