Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar lördag...

Publicerad 2012-02-04 15:57:17 i Allmänt,

...behöver sådana här dagar med lilltroll när allt bara flyter på...imorse var de -17 grader så vi tog en promis med en massa knarr under skor å tassar!!*L*
La varsit spår till tjejjerna som fick ligga ett par timmar å sen följde John med å spårade med mamsen, sen tog jag lilltroll...båda två spårade riktigt bra, lilltroll la jag ett ganska svårt spår tyckte jag men idag tuffade hon på som tåget i spåret, riktigt kul att se!!...blev en promis efteråt i de vackra vädret å tjejjerna fick rumstera om i snön i fårahagen...

Gick in på en väns fb sida eftersom jag inte sett honom på ett tag å fick en riktig chock, Johan finns inte längre och jag vet inte varför...han var i min ålder å de gör så jäkla ont...han har fyra barn som alla e i tonåren...mina tankar går till dina barn Johan...Jag vet hur mycket de betydde för dig å du för de!!! R.I.P Johan!!




mamsen i spåret


Novas påsläpp


Hur ser du ut mamsen??...titta dig sj i spegeln liltroll så får
du se hur du ser ut...ingen vacker syn direkt!! =P


mamsen å lilltroll


Mamsen


lilltroll


lilltroll








Visst e man värd en slapp å slöarstund??

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-02-04 23:17:58

Härliga vinterbilder från en lyckad dag! Och JO du är värd allt du kan få!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-02-05 00:17:27

Ja hu vad det har varit kallt här idag :( Alldeles för kallt för mig iaf.

Fryser inte dina tjejer om tassarna när det är så kallt ute. Vinja fick kramp flera gånger idag när vi var ute.



Fina bilder på dina vackra flickor.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-02-05 00:28:04

Vilken tragedi för Johans familj :(

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-02-05 09:59:14

Låter ju kanon att tjejerna klarar så mycke minus. Trodde dom va jätte frusna eftersom dom har så kort päls.

Idag så har vi något "varmare" ute, är just nu -11 grader men det känns jätte rått och kallt ute iaf. Tur vi har bokat simtid på em så jag slipper att gå ut och frysa :)



Kram

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-02-05 11:29:18

Fina bilder på tjejerna :-) De ser ut att trivas i snön :-) Tråkigt med din vän! Styrkekramar från oss

Postat av: Jonnie

Publicerad 2012-02-05 12:02:38

nje de ska komma fler ner på ryggen har ja tänkt, nje vet nog ingen som e riktigt bra på poträtt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela