Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Magsjuk i tre...

Publicerad 2012-02-03 14:21:54 i Allmänt,

...dagar har inte varit någon höjdare varken för mig eller tjejjerna...har blivit korta promisar i närheten där vi bor...igår gick jag å Rebecca ut i skogen, skulle bara bli en kort tur för jag var heeelt muck i kroppen men vi var ute i 1,5 timme...Nova fick springa lös utan spårlina för de kändes så rätt då...Madicken var oxxå lös men Annie höll jag i kopplet under tiden som hon var lös...å de funkade så bra...anledningen till att jag vågade släppa henne var att de fanns varken spår efter människor eller hundar å hästar å de kommer bara ifrån ett håll...hon höll sig nära mig mest hela tiden förutom lite bus med Madicken, de fick upp spår av vildsvin men tog en lov runt några granar å sen tebax igen...sen var de hem å jag somna som en stock i soffan med två tjejjer inkilade vid fötterna å lilltroll kan ju konsten att knöla ihop sig så hon låg som en mäla framför mig...trång men mysigt...sen gick jag ut i vår lilla björkskog å proppade björkarna med blodpudding vilket var både roligt å uttröttande för båda...jisses så de snarkades efter att de fått leta runt bland träden
Inatt har jag knappt sovit en blund å blev ju mäkta imponerad när John fick ett sms på jobbtelefonen vid 4 tiden...sen var de ju dömt att misslyckas så jag låg å kokade fram till kl 7 när de var dax att kliva upp!....trött som satan men arb.träning stod på agendan å de gick över förväntan...tog båda tjejjerna när jag kom hem, orkade inte ta de en å en idag å de gick riktigt bra....så nu ska jag tryna en stund på soffan...önskar er en trevlig helg å sorry att jag inte varit så alert på era bloggar!!


Lilltroll


Tulpan


Nova hittade blodpudding


Mamsen oxxå


en härlig och kall dag igår -16 hade vi på morgonen

Kommentarer

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2012-02-03 15:14:35

usch för magsjuka! krya på dig och trevlig helg!

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-02-03 23:07:35

Krya på dig! Jättehärliga bilder!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-02-03 23:38:33

Men hu för magsjuka och i 3 dagar också ;) Inte nått vidare alls.

Kul att det funkade att ah Nova lös så hon fick springa lite :) Förstår att du var trött efter 1,5 timma i skogen när man varit sjuk.



Låter som en kul sak att leta blodpudding i träden, och gott också för dom.

Kan tänka mig att du inte var glad att bli väckt av ett sms mitt i natten :( Här sätts mobilen på ljudlös när jag sover.



Ha en skön helg nu och hoppas att du blivit helt frisk :)

Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-04 14:06:08

Ha en jätte fin helg :)

Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-04 18:28:18

Hej Kicki



Låter inte roligt med magsjuka, jag har klarat mig än så länge, peppar peppar!

Hoppas allt skall gå bra med Nova och att det går bra med borttagningen av tumörerna!

Om du vill så kan jag rekommendera några personer som du kan kontakta. Det är en speciell metod som heter Amichien Bonding kallas för AMB. Jag har skrivit omdet tidigare i min blogg, jag var på en föreläsning om du minns?



Angående fodret så är jag som sagt väldigt nöjd med Nordic :)Nu när det har varit kallt ute så är hon till och med lite tunn så jag har fått ökat fodret lite. Så nöjd att jag hittade det detta fodret och att Nova håller sig slimmad och välmusklad istället för plumsig :)



Kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela